Gyermekpszichológia
Gyermekközpontú nevelés, avagy hat tény a Waldorf iskolákrólEgyre több szülő akad, aki az alternatív iskolákat választja gyermekének.
A nyugati médiában vagy akár oktatási intézményekben, de már Magyarországon és a környező országokban folyamatosan jelen van a „női vezető” köré épülő diskurzus.
Gyermekpszichológia
Gamifikáció az oktatásban – avagy hogyan motiváljuk tanulásra az Alfa és a Z generációt?Az Alfa és a Z generáció számára magától értetődő a különböző modern technikai eszközök, okostelefonok, tabletek használata, hiszen ők egy olyan közegben nőttek fel, amelyben természetes az internet jelenléte.
Élet & Pszichológia
Megvalósíthatatlan tervek vagy eredménytelen időbeosztás? – Időmenedzsment mint a halogatás elkerülésének eszközeMindannyian szembesültünk már azzal a problémával, hogy nem sikerült befejeznünk egy napra megtervezett teendőinket.
Sportpszichológia
„A körülmények között lehet különbséget tenni, nem pedig a nemek között” – interjú Polgár JudittalAz aktív sportkarrier utáni „új élet” gyakran megoldhatatlan problémákat görget a sportolók elé.
Gyermekpszichológia
Egyenlő esélyeket mindenkinek! Vagy mégsem? – Avagy az integrált oktatás árnyaltságaUgyan a fogyatékos gyerekek normál oktatásba való integrálásának gondolata az utóbbi években Magyarországon is egyre inkább teret kapott, és abban sokan egyetértenek, hogy az alapelve pozitív, a bevezetés módjában, lehetőségeiben, következményeiben jelentős nézeteltérések és kérdések állnak fenn.
Sportpszichológia
„Miért ne lehetne egy olimpikon Nobel-díjas?!” – Interjúnk az e-sport gimnázium alapítóivalAz e-sport a legdinamikusabban fejlődő sportág.
Mától cikkeinken és rendezvényeinken túl pszichológiai tanácsadással, terápiával, kutatással, tréningekkel, szervezetfejlesztéssel és oktatással is segítjük a társadalom és a benne élő egyének fejlődését, azaz a te fejlődésedet.
Gyermekpszichológia
Önbeteljesítő jóslat az iskola falain belül: miért jobbak a fiúk matekból?Szinte mindenkiben élesen él az a sztereotípia, hogy míg a fiúk általában a reál tárgyakból jeleskednek, addig a humán területeken a lányok teljesítménye kiemelkedőbb.