Sportpszichológia
Iskolai bullying – milyen hatásokkal szembesül az áldozat és az elkövető?Az iskolai zaklatás nem új történés, ennek ellenére csak az 1970-es évektől foglalkoznak behatóbban a jelenséggel.
Kapcsolataink
Szülő a börtönben – nehézségek I. részA fejlődéslélektanban az egyik alapvetésnek azt tekintjük, hogy a biztonságos kötődéshez, és úgy általában a megfelelő szülő-gyermek kapcsolathoz, a szülőnek és gyermeknek mennyiségi minőségi időt kell eltölteniük, valamint a szülőnek megfelelően szenzitívnek kell lenni a gyermek szükségletei iránt.
Gyermekpszichológia
Segítség, zaklatnak! – Mit tehetünk az online zaklatással szemben?Mindennapi életünket jelentősen megkönnyíti és egyszerűbbé teszi az a fejlett technológia, amiben élünk.
Gyermekpszichológia
Bullying, avagy az iskolai bántalmazás pszichológiájaAz iskolai bántalmazás (bullying) továbbra is napirenden van, és fontos, hogy beszéljünk róla, hiszen amellett, hogy az áldozatok felnőtt korukig cipelhetik terheit, az egész közösségre hatással van, részei a szemlélők és a tanárok is.
Gyermekpszichológia
Kiközösítés, beszólogatás, pletykálkodás – bántalmazás a tanárok szemévelVajon hogyan gondolkodnak a tanárok az iskolai bántalmazásról?
Gyermekpszichológia
Eszem, tehát vagyok – az evészavarok filozófiája, I. részAz evészavarokban az ételhez való viszony a világegyetem központja.
Élet & Pszichológia
Lövöldözés a figyelemfelkeltésért – iskolai mészárlások pszichés háttereÁprilis 16-án volt a tizenkettedik évfordulója a Virginia Tech egyetemi mészárlásnak.
Gyermekpszichológia
„Hagyjál békén!” – Avagy miért létezik iskolai bántalmazás, és hogyan tegyünk elleneMikortól nincs rendben, ha valakit piszkálnak az iskolában?
Május 10-én, immár második alkalommal szervezett konferenciát az ELTE PPK Szociálpszichológia Tanszék és a Mindset Politikai Pszichológia.