Amíg a halál el nem választ? – a márkahűség dinamikájáról

Márkahűség – mindannyian hallhattuk ezt a szót innen-onnan, de vajon mit jelent pontosan?

Így veri át agyunkat a csomagolás!

Azt régóta tudjuk, hogy a marketingesek minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy a termékek végeláthatatlan sorában az általuk forgalmazott legyen a szerencsés kiválasztott.

Kettőt fizet, egyet kap – avagy hogyan ismerjük fel és kerüljük ki a vásárlás csapdáit?

Vajon miért kattintunk rá a bugyuta internetes hírdetésekre még akkor is, ha azok egyértelműen a mi átverésünkre készültek?

A kevesebb néha több – egy másféle minimalizmusról

Gondot okoz, hogy mit vegyél fel reggel?

Személyiség

Miért válik egy európaiból terrorista: a fogyasztói társadalom krízise

Miközben ez a cikk is készül, a moszuli csata teljes erejével tombol és az utóbbi évek egyik legbrutálisabb terrorszervezete, az Iszlám Állam, egyre jobban közeledik az összeomláshoz.

Élet & Pszichológia

Az elhízás tudattalan mechanizmusai – Dr. Forgács Attila előadása, I. rész

Az elhízás és a testsúly csökkentés a modern embert leginkább foglalkoztató kérdéseknek számítanak.

A fogyasztói társadalom kritikája – Interjú Tim Kasser amerikai pszichológus professzorral

Tim Kasser, az Illinois-i Knox Főiskola pszichológus professzora, az Anyagiasság súlyos ára című könyv szerzője nemrégiben Budapesten járt és interjút adott lapunk Gazdaságpszichológia rovatának.