Élet & Pszichológia
Ha kell, ha nem, megveszem! – Avagy mi teszi a „boltkórost”?Biztos mindannyian beleestünk már abba a csapdába, hogy annak ellenére, hogy gondos költségvetést készítettünk, a plázákat járva vagy a webshopokat böngészve becsúszott egy-egy nem tervezett kiadás.
Márkahűség – mindannyian hallhattuk ezt a szót innen-onnan, de vajon mit jelent pontosan?
Élet & Pszichológia
Boldogok a hulladékmentesek... – Hogyan lehet duplán előnyös a környezetvédelem?Földünk új divatnak örvend.
Azt régóta tudjuk, hogy a marketingesek minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy a termékek végeláthatatlan sorában az általuk forgalmazott legyen a szerencsés kiválasztott.
Vajon miért kattintunk rá a bugyuta internetes hírdetésekre még akkor is, ha azok egyértelműen a mi átverésünkre készültek?
Gondot okoz, hogy mit vegyél fel reggel?
Személyiség
Miért válik egy európaiból terrorista: a fogyasztói társadalom kríziseMiközben ez a cikk is készül, a moszuli csata teljes erejével tombol és az utóbbi évek egyik legbrutálisabb terrorszervezete, az Iszlám Állam, egyre jobban közeledik az összeomláshoz.
Élet & Pszichológia
Az elhízás tudattalan mechanizmusai – Dr. Forgács Attila előadása, I. részAz elhízás és a testsúly csökkentés a modern embert leginkább foglalkoztató kérdéseknek számítanak.
Tim Kasser, az Illinois-i Knox Főiskola pszichológus professzora, az Anyagiasság súlyos ára című könyv szerzője nemrégiben Budapesten járt és interjút adott lapunk Gazdaságpszichológia rovatának.