Így veri át agyunkat a csomagolás!

Azt régóta tudjuk, hogy a marketingesek minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy a termékek végeláthatatlan sorában az általuk forgalmazott legyen a szerencsés kiválasztott.

Hogyan legyünk álommunkahely? – A munkáltatói márkaépítésről

Világszinten megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre csökken a születések száma, öregszik a társadalom, emellett viszont nő a dolgozók mobilitása.

Employer branding – a HR és a marketing különc szerelemgyereke

Az employer branding-láz lassan mindenkit utolér, nem nagyon akad már olyan vállalat, ügynökség vagy szakértő, aki valamilyen módon ne foglalkozna a témával.

Claude C. Hopkins – az ember, aki rászoktatta Amerikát a fogmosásra

A reklámszakma egyik alapművének, a Tudományos reklámozás című könyvnek írója, Claude C.

„And the Oscar goes to...” – miért is szeretjük nézni az Oscar-gálát?

Idén március 4-én rendezték Los Angelesben, a Dolby Színházban a 90.

Vajat együnk vagy margarint? – A reklámok társadalomformáló hatása

Statisztikák szerint az átlagember naponta körülbelül 5000 hirdetéssel találkozik és több mint egyórányi tévéreklámot néz meg.

Politikai marketing és tartalom egyben: elolvastuk a 888-könyvet

Sokan csak mint trashmédia tartják számon a 888.hu oldalt, mégis TGM-től Heller Ágnesen át a Miniszterelnökig jobb és baloldalon is elismert és kedvelt elemzők, művészek, politikusok is szóba álltak velük.