Azt régóta tudjuk, hogy a marketingesek minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy a termékek végeláthatatlan sorában az általuk forgalmazott legyen a szerencsés kiválasztott.
Világszinten megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre csökken a születések száma, öregszik a társadalom, emellett viszont nő a dolgozók mobilitása.
Az employer branding-láz lassan mindenkit utolér, nem nagyon akad már olyan vállalat, ügynökség vagy szakértő, aki valamilyen módon ne foglalkozna a témával.
A reklámszakma egyik alapművének, a Tudományos reklámozás című könyvnek írója, Claude C.
Idén március 4-én rendezték Los Angelesben, a Dolby Színházban a 90.
Ha a fókusz a megoldásra kerül
Statisztikák szerint az átlagember naponta körülbelül 5000 hirdetéssel találkozik és több mint egyórányi tévéreklámot néz meg.
Sokan csak mint trashmédia tartják számon a 888.hu oldalt, mégis TGM-től Heller Ágnesen át a Miniszterelnökig jobb és baloldalon is elismert és kedvelt elemzők, művészek, politikusok is szóba álltak velük.