Claude C. Hopkins – az ember, aki rászoktatta Amerikát a fogmosásra

A reklámszakma egyik alapművének, a Tudományos reklámozás című könyvnek írója, Claude C.

Vajat együnk vagy margarint? – A reklámok társadalomformáló hatása

Statisztikák szerint az átlagember naponta körülbelül 5000 hirdetéssel találkozik és több mint egyórányi tévéreklámot néz meg.

A marketing legyen veled! – A legújabb Star Wars film reklámkampányának elemzése

Réges-régen, ha egészen pontosak akarunk lenni, 40 évvel ezelőtt, a popcornnal és kólával felszerelkezett nézőket egy különös film elrepített egy messzi-messzi galaxisba.

Hogyan vették rá a marketingesek a nőket a borotválkozásra? – Történet a tükörsima lábakról

A legtöbb női borotvát hirdető reklám ugyanarra a sémára épül: egy vonzó hölgy a borotválkozást követően figyelmet és elismerést kap a férfiaktól.

Élet & Pszichológia

Az elhízás tudattalan mechanizmusai – Dr. Forgács Attila előadása, II. rész

Az elhízásról és a fogyókúrák kudarcairól beszélt Dr. habil.

Karácsonyi reklámlavina ─ mit mond mindez rólunk?

Mit is gondol a mai társadalmunk a karácsonyról?