Élet & Pszichológia

Hogyan változtatja meg a viselkedés a vélekedésünket? – A kognitív disszonancia redukció nyomában

Mi, emberek, rendkívül változatosan vagyunk képesek becsapni önmagukat.

Így veri át agyunkat a csomagolás!

Azt régóta tudjuk, hogy a marketingesek minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy a termékek végeláthatatlan sorában az általuk forgalmazott legyen a szerencsés kiválasztott.

Kettőt fizet, egyet kap – avagy hogyan ismerjük fel és kerüljük ki a vásárlás csapdáit?

Vajon miért kattintunk rá a bugyuta internetes hírdetésekre még akkor is, ha azok egyértelműen a mi átverésünkre készültek?

Miért (v)eszünk túl sokat?

De jól néz ki az a sütemény...

Hogyan (ne) vásároljunk ajándékot karácsonyra?

A karácsony közeledtével előbb-utóbb be kell szereznünk az ajándékokat szeretteinknek.