Több generáció egy fedél alatt – régen és most

Ahhoz, hogy a világjárvány alatt dühösek lehessünk a nagymamára, ha nem marad otthon, a nagymamának át kellett vészelnie a második világháborút, ’56-ot, és egy világgazdasági válságot is.

Személyiség

Vezetői kihívások – Mi az eredményesség kulcsa?

Fiatal egyetemistaként megvan az elképzelés a fejünkben, amint vezetőként ülünk a karosszékünkben, kortyolgatjuk a napi kávénkat, és könnyedén kezelünk minden felmerülő kihívást.

Munkapszichológia

Ok, boomer – köszi a véleményt, de kit érdekel?

A kifejezés eredete nem tisztázott, mára olyan szállóige lett, mellyel könnyen „sarokba” lehet állítani a babyboomer generáció tagjait.

Munkapszichológia

YZperX, üzenet a munkaerőpiacról – interjú Sélei Annamária generációs szakértővel

Sélei Annamáriával, az Ital Magyarország HR és szervezetfejlesztési igazgatójával, valamint a Mindset Pszichológia szervezetfejlesztési tanácsadójával beszélgettünk.

Az egyetlen kitörési pont: összefogni a generációddal

A minket körülvevő világ őrült tempójú változásai kisebb-nagyobb szakadékokat szültek a nagyszüleink, szüleink és utánunk következő generációk között.

Munkapszichológia

Ha a tudás hatalom, miért legyek motivált a tudásmegosztásra?

Az emberi természet és viselkedésünk alapvető jellemzői gyakran ellentétben állnak a szervezet és vállalat azon követelményeivel, melyek a versenyképesség fokozását, valamint fenntartását segítik.

Kapcsolataink

#SzorongokTehátVagyok – Tari Annamária új könyvét ajánljuk

„A szorongás korunk legjellemzőbb érzelme”

Gyermekpszichológia

A Z és alfa generáció olvasónaplója – miért nem népszerű az olvasás a gyerekek körében?

Mindenki tegye a szívére a kezét és vallja be, hogy bizony, sumákolt ő is a kötelező olvasmányoknál vagy másolt olvasónaplót a nagytesóéról.

„Még mindig az emberek hozzák a nyereséget" – interjú Csikós-Nagy Katalin fluktuáció szakértővel

A fluktuáció, vagyis az egy szervezetben dolgozó alkalmazottak elvándorlásának, gyakori munkahelyváltásának aránya a korábbi 10-12%-os átlaghoz képest 30%-ra nőtt, de akadnak olyan vállalatok, ahol ez az érték eléri a 60, sőt akár a 100%-ot is.