Munkaerő-toborzás – a kíváncsiság mérése is fontos lehet

Az álláskeresés hosszú és energiaigényes művelet, pályakezdőként különösképpen.

Munkapszichológia

A vezetés átalakulása – az átalakító vezetés

Főnök vagy vezető?

Pán Péter karrierje – bumeránggyerekek a munkaerőpiacon

A bumeránggyerekek, a Mama hotel vendégei, a Papa bank ügyfelei, Pán Péterek.

Hogyan legyünk álommunkahely? – A munkáltatói márkaépítésről

Világszinten megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre csökken a születések száma, öregszik a társadalom, emellett viszont nő a dolgozók mobilitása.

„A siker titka az összekapcsolódásban rejlik” – tudósításunk a JobXperience konferenciáról

Második alkalommal zajlott hazánkban a JobXperience szakmai konferencia, melynek idei mottója a „HR konferencia a jobb létért” volt.

Elég az elégedetlenségből! Na de mi lesz a motivációval?

Sok vezető még ma is abban a hitben él, hogy ha megszünteti beosztottai elégedetlenségét, akkor azok rövid időn belül a hónap dolgozóivá válnak majd.

Employer branding – a HR és a marketing különc szerelemgyereke

Az employer branding-láz lassan mindenkit utolér, nem nagyon akad már olyan vállalat, ügynökség vagy szakértő, aki valamilyen módon ne foglalkozna a témával.

„Ha valami nem fejlődik, akkor az biztosan hanyatlik!” – Interjú Hajnal Gézával, a Bonafarm Csoport HR igazgatójával

„Felismertem, hogy a siker legfőbb gátja, ha a változástól félünk, és nem az állandóságtól” – vallja Hajnal Géza, a Bonafarm Csoport HR igazgatója.

Kapcsolataink

Embert tolláról – hogyan képes a grafológia bejósolni a személyiséget?

„Ha a szavak beszélni tudnának” – márpedig beszélnek.