Élet & Pszichológia

Korlátozások a hálószobában – Szexuális életünk a COVID idején

A COVID-19 világjárvány és az ezzel járó szociális korlátozások nem csak a vírus terjedését lassítják. A beszűkült élettér és a bezártság a szexuális életünkre is hatással van.

Élet & Pszichológia

5 pszichológiai trükk a randiappok hatalmas sikere mögött

Tíz-tizenöt évvel ezelőtt, amikor az újsághirdetéseket felváltották az internetes ismerkedő weboldalak, még határozottan cikinek számított a neten ismerkedni.

Élet & Pszichológia

Megjósolható a második randi valószínűsége? – Avagy mi mindenre jó a Big Data

Napjainkban már teljesen természetes, hogy a világhálón kommunikálunk egymással, ott vásárolunk és intézzük az ügyeinket.

Randi a technoszexuális űrkorban – tudósítás a novemberi pécsi Pszicho-Kávéházról

A párválasztási működés milyen mélystruktúráit mozgósítja bennünk napjaink legnépszerűbb online társkereső alkalmazása, a Tinder?

Employer branding – a HR és a marketing különc szerelemgyereke

Az employer branding-láz lassan mindenkit utolér, nem nagyon akad már olyan vállalat, ügynökség vagy szakértő, aki valamilyen módon ne foglalkozna a témával.

Társadalmi felelősségvállalás a brandingben – miért éri meg értékes célokat létrehozni?

Hannah Jones, a Nike fenntarthatósági vezetője szerint ha a márkád nem áll ki valamilyen ügyért, magáért a márkáért sem éri meg kiállni.

Kapcsolataink

Tíz másodperc elég arra, hogy megtudd, tetszel-e a másiknak!

A romantikus érdeklődés beazonosítása igen hasznos képesség: egyszerre árulkodik társas környezetünk struktúrájáról és potenciális partnereink elérhetőségéről, kívánatosságáról.

„A márka nem pusztán a csomagolástól lesz az, ami” – interjú László Móni personal branding tanácsadóval

Érezted már úgy, hogy hiába végzed lelkiismeretesen a munkádat, a tehetséged és szorgalmad nem térül meg, nem tudsz kitűnni a tömegből, a szakmai sikerek is elmaradnak?

Személyiség

„Az 50 első randi” tanulságai – 10 tipp a pozitív első benyomás keltéséhez

Legyen szó első randiról, állásinterjúról vagy egy új közösségbe való beilleszkedésről, az első benyomásnak nagy jelentősége van.