Szaklapunk olyan pszichológiai tudástárként is funkcionál, ahol több mint 4000 tudományos ismeretterjesztő cikket találsz az emberi psziché megfejtett titkairól. Írásainkat hosszú évek alatt halmoztuk fel, azok szakmai alapokon állnak, mégis közérthetőek.
TÉMÁK
brand branding brandépítés personal branding employer branding párkapcsolat önismeret szorongás boldogság terápia depresszió család megküzdés psziché szerelem sport interjú mindfulness motiváció személyiség fejlődés pszichológus sportpszichológia kötődés stressz érzelmek kommunikáció függőség teljesítmény munkaNéhány évvel ezelőtt virágkorukat élték a különböző logó-kvízek, ahol a logóból vagy annak egy részletéből kellett kitalálni az adott – több száz vagy akár több ezer – márka nevét.
Márkahűség – mindannyian hallhattuk ezt a szót innen-onnan, de vajon mit jelent pontosan?
Az employer branding-láz lassan mindenkit utolér, nem nagyon akad már olyan vállalat, ügynökség vagy szakértő, aki valamilyen módon ne foglalkozna a témával.
Hannah Jones, a Nike fenntarthatósági vezetője szerint ha a márkád nem áll ki valamilyen ügyért, magáért a márkáért sem éri meg kiállni.
Vannak olyan márkák, melyeket mindnyájan ismerünk, melyekhez ragaszkodunk.
Érezted már úgy, hogy hiába végzed lelkiismeretesen a munkádat, a tehetséged és szorgalmad nem térül meg, nem tudsz kitűnni a tömegből, a szakmai sikerek is elmaradnak?
Ha nehéz élethelyzetbe kerültél és úgy érzed, segítségre lenne szükséged, vagy esetleg csak érdeklődnél szolgáltatásainkkal kapcsolatban, írj nekünk, és mi felvesszük veled a kapcsolatot. Bátran keress minket telefonon is!
Jelentkezz be telefonon!
+36 70 329 8180